Toiminnan kuvaus
CEM4Mobile on QAim Oy:n avaimet käteen ratkaisu mobiilipalvelujen asiakashallintaan. Asiakastyytyväisyys on asiakasuskollisuuden tae, pettyneet asiakkaat eivät tule takaisin!
Mobiileissa sisältöpalveluissa loppukäyttäjän käyttökokemus ratkaisee asiakassuhteen jatkon. Vaikeakäyttöinen palvelu ei saa asiakkaita sitoutumaan, ja palveluntarjoajan liiketoiminnan kannattavuus laskee.
QAim Oy Ltd on suomalainen maailmanluokan huippuosaaja mobiilien sisältöpalvelujen käyttö- ja asiakaskokemuksen hallinnassa. QAim tarjoaa palveluita ja ratkaisuja erikokoisille mobiilipalveluja kehittäville ja tuottaville yrityksille. QAimin CEM4Mobile-tuotteen avulla voidaan mitata ja analysoida loppukäyttäjien ja palveluntarjoajien väliseen vuorovaikutukseen liittyvää tietoa. Tämän tiedon avulla palveluntarjoajat voivat rakentaa onnistuneita asiakassuhteita, kun parantunut palvelu kasvattaa loppuasiakkaan kokemaa arvoa ja lojaliteettia.
Asiakastyytyväisyys on asiakasuskollisuuden tae, pettyneet asiakkaat eivät tule takaisin! CEM4Mobile on QAim Oy:n asiakaskokemuksen hallinnan ratkaisu erityisesti mobiilien sisältöpalvelujen käyttökokemuksen hallintaan. Se tarjoaa trendianalyysin ongelmien havaitsemiseen ja räätälöidyt palvelut niiden ratkaisemiseen.
Tuotteet ja palvelut
- CEM4Mobile mobiilin asiakaskokemuksen hallinnan ratkaisu
- Käyttökokemuksen konsultointipalvelut
- Käyttökokemuksen selvitys- ja seurantapalvelut
Muut nimet
QAim Oy
Lisäyhteystiedot
- Yhteydenotot: 045 1290000